вівторок, 21 лютого 2017 р.

Дієта для хом'яка.

      Вирішила приєднатися до Катрусіного проєкту боротьби з рукодільними запасами, вже після початку, бо чекала доставки наборів котрі придбала на початку року. Але, за чей час закінчила ще одну вишивальну роботу з величезного перечня "недоробок" (незабаром покажу). Ну, що ж, починаю показувати та рахувати.
     Улюблені "Мережка" та "ЛанСвіт" перші 6 одиниць.



     Дуже подобаються маленькі феї та мішутки в шкарпетках - 6 одиниць.


     Набори "Pako" купляла для подушок, "Марічка" на пробу: Півник та Курочка - різними шовчиками, та Соняшники - стрічками - 6 одиниць.


     Улюблені серії: Ведмежата - це якесь чудо, придбала для своїх синочків, а букети у кошиках просто гарні, обожнюю Вереск, Лаванду  та Мимозу, ну і Ромашки до купи - 8 одиниць.


     Мої улюблені Жовті кувшинки, та й інші файні, ще 6 одиниць.


     Смачні чашки Mill Hill, та інші малявки - 11 штук.


     Дуже цікаві набори від "Ідейки" - малюнок на холсті, холст на рамці, часткова вишивка. Результат приголомшлевий, бачіла на віставці - 3 одиниці.


     "Нова слобода" - цікавий годинник, і дуже гарний Складень (чоловіку вже вишила, залишився мій), писанки від "Мережки" неймовірно гарні одна зроблена, залишилось ще вісімь. Дві вишиванки навіть незнаю коли осилю. Ітог ще 12 наборів.


     "Солянка" - Лаванда для вишивки стрічками, Півник - бісер, Будиночок - це взагалі мій перший кітайский набір для вишивання. 6 одиниць.

     Деякі з цих робот вже початі для іншіх зібрані усі матеріали, додаю ще 5 одиниць.


     Зараз вишиваю "Польові квіти" від "Мережки" - плюс один.


та Пташок від "Plum Street", ще додаю одну одиницю.


     Підрахунки жахають 71 набір для вишивання, цікаво за який час це можна вишити? Та, жорстка заборона на покупки вишивки мені просто необхідна!!! 
     Закочуємо рукава і ДО РОБОТИ!!! До зустрічі!

Боже бережи Україну!


15 коментарів:

  1. Наталочко, твої запаси вражають!!! Бажаю дошити всі початі роботи, як мінімум :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алусь це мій план цей рік, дошити, довишивати, дов'язати початі роботи, але купляти зась!!!

      Видалити
  2. ого................. чесно кажучи , я трохи в шоці... зроблю на днях теж огляд..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю, я теж в шоці, коли вони лежали у коробці бачіла, що їх багато, але навіть не підозрювала що настільки БАГАТО!

      Видалити
  3. ух ты!! ничего себе, Наташа!! столько красоты в твоих запасах, и такое все классное, прям в моем вкусе! с удовольствием буду наблюдать за твоей "борьбой"!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Катюша в компании будет веселей! Так трудно заставить себя ничего не покупать нового, прям ломка иногда ;))

      Видалити
  4. Я в шоці, запаси дуже великі! Гарних хрестиків!

    Ната, ти що, розмітку робиш олівцем.....?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Наталя!
      Розмітку роблю японською ручкою Pilot, після теплової обробки (праска чи фен) лінії зникають. Але, якщо виріб заморозити, лінії знов проступають. Я взимку несла вишивку до багетної майстерні, дивлюся, знов сітка чорна проступила. Добре, що поряд ательє, дівчата попрасували і знов краса. Намагалася раніш ниткою прошивати сітку, але це дуже довго та при вишиванні вона мені заважала. Про маркер, якій змивається водою читала, що якщо довго полежить потім не змиєшь.

      Видалити
  5. Симпатичні запаси! Хай щастить з реалізацію планів!

    ВідповістиВидалити
  6. Оце так плани!!! Бажаю успіху, натхнення та здоров'я!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Оце так плани!!! Бажаю успіху, натхнення та здоров'я!!!

    ВідповістиВидалити
  8. ох, тезка, вот это размах!!! удачи и здоровья, чтобы все это вышить! и купить новые ;)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...