середу, 1 березня 2017 р.

З початком весни!. Березневі зайчата.

     Мої улюблені зайчата, вишиті вже майже два роки тому, але не показані. Побачила їх у блозі Кіри, загубила спокій поки в мене не з'явилися такі самі. Навіть оформила подібним чином. Фон запропонований Кірою мені сподобався більше ніж в оригіналі, вперше в житті проводила фабування акриловими фарбами. (на фото, чомусь, зайчата здаються трохи бліді) 




     Дівчинку прикрасила шовковою стрічкою, а хлопчика гудзиком серце.
 А, ще вони мають пухнасті хвостики. 
Трішки паспарту - воно оксамитове.
Поки переносила фото до ноута, модший - Федір розбив одну з рам, добре що я вийняла скло. Сварюся, збираю йду клеїти, а він тим часом пішов у ванну, дістав бритву і почав "голитися"... порізав губку. Кричить, плаче я все кидаю біжу заспокоювати. Зараз з ваткою на губі спить, и так в мене кожен день, така вже Шкода! 

Хорошого Вам весняного настрою!

Боже бережи Україну!

9 коментарів:

  1. Наталочко, люблю твої роботи! Вражає, що вони настільки різноманітні!!! Та всі чудові :)
    Федір чудо! Шкода його губку((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Алусь! Після сна встав і навть не згадав, що порізався ;о))

      Видалити
  2. Наталя, зайчата дуже цікаві! Не бучила таких))

    Хай Шкода собі не шкодить, а решта можна склеїти :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Раму вже склеїла і повісила ;о))
      Федір в мене самий травматичний гулі на голові, голими руками піч відкривав, якось спробував чи гаряча електро-плита....і так далі. Все йому цікаво!

      Видалити
  3. Чудові роботи!
    А синочку міцного здоров*я!

    ВідповістиВидалити
  4. Шкоді привіт ;) вони такі цікаві в такому віці і так швидко дорослішають;)
    Зайчата незвичайні, ще ніде таких не бачила!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так Тетяна самий цікавий вік, кожен день щось нове! Дякую!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...